FUSO Canter fabrieksopties

Cabine

FUSO Canter airbag bestuurder
Airbag bestuurder: SA5

De airbag van aan de bestuurderszijde is geïntegreerd in het stuurwiel. Het systeem is gecombineerd met de veiligheidsgordel welke bij een ongeval strak wordt aangetrokken.

Uw voordeel: hogere veiligheid in geval van een frontale botsing.

FUSO canter bestuurder en passagier airbag
Airbag bestuurder en passagier: SA4

In combinatie met de bestuurdersairbag beschikt ook de passagier over een airbag. De airbag wordt in het dashboard geplaatst. Het systeem is gecombineerd met de veiligheidsgordel welke aangespannen wordt bij een ongeval

Uw voordeel: hogere veiligheid in geval van een frontale botsing.

FUSO Canter comfort stoel
Comfort stoel: SH6

De Isringhausen comfortstoel beschikt over een armsteun en lendesteun.

Uw voordeel: Ergonimische stoelen voor een hoger zitcomfort.

FUSO Canter verlengde spiegelsteunen
Verlengde spiegelsteunen: VA4

Een spiegelarm lengte van 290 mm ipv 170 mm.

FUSO Canter spiegel groothoek
Verlengde spiegelsteunen met groothoek spiegel

Afhankelijk van de opbouw is kan het prettig zijn als de spiegelarm langer is. De extra breedbeeld spiegel geeft daarbij een beter beeld van wat achter u gebeurt. De spiegelsteun heeft een lengte van 390 mm ipv de standaard 205 mm

FUSO canter verwarmde spiegels
Verwarmde spiegels: F62

De verwarmde spiegels kunnen aan/en uit geschakeld worden vanaf het dashboad.

Uw voordeel: betere zichtbaarheid als het buiten koud is.

FUSO Canter handmatige airco
Handmatige airco: H03

De airconditioning is geïntegreerd in het standaard ventilatiesysteem. Als de motor loopt en de ventilatie actief is kan de airconditioning gekoelde

Uw voordeel: ook op warme dagen een prettige cabinetemperatuur.

FUSO Canter automatische airconditioning
Automatische airco: H07

Een kleine sensor meet de buitentemperatuur en vergelijkt deze met de binnentemperatuur. Hierop gebaseerd wordt de toevoer van warme lucht verhoogt of verlaagd. Niet beschikbaar op uitvoeringen met dubbele cabine.

Uw voordeel: ook op warme dagen zonder omkijken een prettige cabinetemperatuur.

FUSO Canter dubbele airconditioning
Dubbele airconditioning: H00

De hoeveelheid en temperatuur van de luchtstroom kan worden bediend met de aan/uit schakelaar. Om de 2e rij van de cabine te voorzien van airco moet de airco van de 1e rij aangeschakeld zijn. Deze optie is alleen beschikbaar op dubbelcabine uitvoeringen., uitgezonderd 6C18 4x4 en 7C18D met wielbasis 4.750 mm.

Uw voordeel: ook de passagiers op de 2e rij kunnen individueel de hoeveelheid en richting van de koude luchtstroom aanpassen.

Electrische systemen

FUSO canter met aangepaste koplampen.
Aangepaste koplampen: LG4

Voor voertuigen met speciale toepassingen, zoals straatvegers kunnen de koplampen worden aangepast.

FUSO Canter verzwaarde accu
Verzwaarde accu: EE9

Een extra accu om de accu capaciteit te verdubbelen.

Uw voordeel: maakt aandrijving van extra elektrische componenten mogelijk.

FUSO canter brandblusser
Brandblusser: Y16

De brandblusser is gemonteerd op een houder achter de passagiersstoel.

Uw voordeel: verhoogde veiligheid.

FUSO Canter Tachograaf
Digitale tachograaf EU (2 bestuurders)

De digitale tachograaf is gemonteerd in de middenconsole. Gegevens over de bestuurder worden opgeslagen in het interne geheugen en op een bestuurder specifieke pas.

FUSO Canter 24v omvormer
24volt omvormer

De 24 volt omvormer wordt ingezet in duale 12/24v systemen. De omvormer geeft 12V (voor het voertuig) en 24V voor de opbouw.

Uw voordeel: 24v is gebruikelijk bij middelzware trucks.Hiermee kunt u een dergelijke opbouw gebruiken..

Aandrijving

PTO 31kw voor FUSO Canter
PTO (31kW) met flens

Met de Power Take Off drijft u een externe unit aan.

  • PTO Ratio: AMT:1:0.655 / MT: 1:0.644
  • Maximum koppel [Nm] : 196
  • Max vermogen kW]: 30.8
  • PTO speed at max power [rpm]: 1500
  • Continue vermogen[min]: 30
PTO voor direct aangedreven pompen tbv FUSO Canter
PTO (31kW) voor direct aangedreven pompen.

De BEZARES PTO biedt een directe aansluiting voor een DIN/ISO 14 gestandaardiseerde pomp (4 bouts).

  • PTO Ratio: AMT: 1:0.651 / MT: 1:0.638
  • Torque at max power (Nm): 196
  • Max Power [kW]: 30.8
  • PTO speed at max power [rpm]: 1500

Toepassingen zijn

  • Kipper
  • Kraan
  • Pompen
  • Afsleepvoertuig
  • Hoog vermogen PTO voor FUSO Canter
    Hoog vermogen PTO (62kW) met flens: NQ8

    De PTO voorziet een externe unit van vermogen middels de flens koppeling

    • PTO Ratio: AMT:1:0.727 / MT: 1:0.723
    • Torque at max power (Nm): 392
    • Max Power [kW]: 61,8
    • PTO speed at max power [rpm]: 1500
    • Continue vermogen [min]:30
    70L bandstoftank FUSO Canter
    Extra 70 liter brandstoftank: KN7

    Aanvullende brandstoftank van 70 liter, naast de standaard 100 liter brandstoftank

    Uw voordeel: hogere actieradius.

    Aanvullende 100 liter FUSO Canter brandstoftank
    Extra 100 liter brandstoftank: KB0

    Aanvullende brandstoftank van 70 liter, naast de standaard 100 liter brandstoftank

    Uw voordeel: hogere actieradius.

    Achteras aandrijving ratio 4.111
    Achteras overbrenging 4.111: VA0

    Alleen beschikbaar op de 3S15 en 3C15 en is standaard op de 3S13 en 3C13

    FUSO Canter achteras overbrenging 4.444
    Achteras overbrenging 4.444: AU4

    Alleen beschikbaar op de 3S13 en 3C13 en is standaard op de 6S

    FUSO canter achteras overbrenging 4.875
    Achteras overbrenging 4.875: AF8

    Alleen beschikbaar op de 6S, is standaard voor de 6C18 4x4 en 7C

    FUSO canter achter as overbrenging
    Achteras overbrenging 5.285: VA1

    Alleen beschikbaar op de 7C, uitgezonderd HEV

    FUSO Canter achteras overbrenging 6.166
    Achteras overbrenging 6.166: AC2

    Alleen beschikbaar op de 9C